Tipy a triky z našeho servisního oddělení

Máte otázky k tématům z našeho servisu?

V této rubrice najdete pravidelně praktické informace z provozu

Workshopy na míru

Máte velmi specifické vzdělávací potřeby? Pak jednoduše požádejte o Workshop na míru. Témata, termíny, místa, účastníci – máte plnou flexibilitu pro maximální přenos know-how a optimálně kvalifikované zaměstnance.

Zákaznické Workshops HEIDENHAIN vás podpoří v nejrůznějších oblastech. Potřebujete cílenou pomoc při rozjezdu nových projektů? Chtěli byste kvalifikovat své zaměstnance pro speciální úkoly? Nebo zaškolit nové zaměstnance k používání řešení HEIDENHAIN?

Sdělte nám své požadavky. Tým zákaznického servisu HEIDENHAIN vyvine program na míru podle vašich individuálních požadavků, který odpoví na všechny vaše otázky – cíleně, efektivně a prakticky. Implementace samozřejmě závisí čistě na vás: online nebo vzdáleně, na jednom z vašich provozů na celém světě nebo v našem školicím středisku v Traunreutu vás naučíme teorii a praxi všech požadovaných témat.

Přitom těžíte z maximální flexibility, pokud jde o obsah. Rádi Vám také zajistíme schůzky dle Vašeho přání, např. k umožnění účasti vašich zaměstnanců v různých časových pásmech. Když už jsme u účastníků: Počet účastníků Workshopu nemá vliv na náklady! Můžete také velmi efektivně trénovat celé týmy.

Jednoduše kontaktujte naše Helplines. Nebo hledejte podněty na našem školicím portálu. Tam jsme dali dohromady návrhy na základě již úspěšně provedených Workshopů, připravených na míru zákazníkům:

  • Individuální školení PLC
  • Workshop CycleDesign: Implementace příkladů cyklů
  • Workshop RemoTools SDK: Úvod, doprovod, implementace a hledání problémů
  • Workshop kinematika, včetně tvorby kinematiky pro stroj
  • Workshop uživatelská administrace NC-softwaru
  • Workshop TNCopt: Optimalizace os s pomocí obrazu stroje