Menü überspringen
HEIDENHAIN Kundendienst

Další informace

V servisním případě jsme pro Vás ten správný partner!

Náročná technologie vyžaduje kvalifikovaný servis a zákazníci právem očekávají bezpečné, spolehlivé a vysoce produktivní systémy. Zvláště důležité jsou pak dobře strukturované servisní organizace po celém světě pro poradenství a servis. 

HEIDENHAIN je nyní ve všech průmyslových zemích zastoupen převážně vlastními pobočkami. Tím je k dispozici kompetentní a výkonná servisní síť. Starostlivá péče o Vaše produkty HEIDENHAIN prostřednictvím nabídky služeb, orientovaných na řešení, zvyšuje použitelnost vašeho strojového parku a šetří čas i peníze.

Technici podpory prodeje i zkušení servisní technici se starají o služby, zaměřené na řešení problémů. Bez ohledu na to, zda se jedná o výrobce stroje, nebo koncového zákazníka – chceme nabídnout nejlepší poradenství a servis. To vše v globálně sestavené servisní síti.

Přehled Vašich servisních výhod

  • Široké portfolio servisních služeb
  • Osobní kontaktní partner
  • Rychlá dostupnost originálních dílů a přístrojů
  • HEIDENHAIN Service Exchange – opravy výměnným způsobem
  • Odborně a rychle provedené opravy (i „na počkání“)
  • 12 měsíců záruka na opravené přístroje
  • Funkční spolehlivost
  • Prověřená kvalita
  • Technická podpora po telefonu
  • Výjezdový servis produktů HEIDENHAIN
  • Školení výrobců i koncových zákazníků v češtině – viz školící portál